Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаВідправки товарів по всій Україні на відділення "Нова пошта" або доставка на адресу кур'єром.
- СамовивізСамовивіз товару здійснюється за адресою: Миколаївська обл. м. Миколаїв просп. Центральний, 138/1 з понеділка по п'ятницю з 9-00 до 17-00, у суботу з 13-00 до 15-00
Способи оплати
- ПісляплатаПри замовленні товару післяплатою, крім ціни доставки ще слід враховувати комісію Нової пошти за переказ коштів. Комісія складає 2% від ціни товару + 20 грн. На жаль, не всі товари можна замовити даним способом оплати. Це пов'язано з умовами виробників про повну оплату за товар, товар продається на замовлення або товар дорогий. Всю інформацію надасть Наш менеджер під час підтвердження замовлення.
- Оплата на рахунокПеред оплатою, уточніть у менеджера наявність товару на складі! Оплата за товар по реквізитах ФОП Дубовик Руслан Миколайович UA873052990000026007011710471 3308015774
- ГотівкоюОплата готівкою можлива при самовивозі з нашого магазину. Наша адреса: пр.Центральний 138/1, магазин "Оптика-Медтехніка"
- Безготівковий розрахунок для Юр. осіб і Фіз. осібРобимо рахунки від 1500 грн. Безготівковий розрахунок для юр.осіб, гос.учережденій, підприємств і т.д. Для отримання рахунку, нам необхідно отримати Ваші документи. Їх можна надіслати нам на пошту: infomedroom@gmail.com Або в Viber і Telegram: +380955830808 ФОП Дубовик Руслан Миколайович UA873052990000026007011710471 3308015774
Гарантія:
На всі товари куплені в нашому Інтернет-магазині поширюється офіційна гарантія від виробника. Вона може становити від 6 до 24 місяців.
Також, на деякі товари, окрім гарантії є ще післягарантійне обслуговування, яке обговорюється клієнтом зі спіцеалістом із сервісного центру. Найчастіше воно платне і залежить від складності ремонту обладнання.
Якщо Ви не можете знайти контакти сервісного центру певної фірми, Ви можете звернутися до нас і наші менеджери Вам нададуть всю необхідну інформацію.
Для того щоб сервісний центр прийняв Ваше обладнання на гарнтійне обслуговування, Вам необхідно надати якийсь один документ із переліку:
1. Гарантійний лист або паспорт, в якому є пункт гарантійного обслуговування;
2. Накладна, якщо товар був придбаний за безготівковим розрахунком на ФОП або ТОВ;
3. Номер замовлення на нашому сайті.
Отримавши цю інформацію, ми зв'яжемо Вас з потрібним сервісним центром, і представники його розкажуть про Ваші подальші дії.
Якщо сервісний центр знаходиться не у Вашому місті і необхідне відправлення товару на склад сервісного центру, оплата за послуги транспортування здійснюється за рахунок клієнта.
Також, на деякі товари, окрім гарантії є ще післягарантійне обслуговування, яке обговорюється клієнтом зі спіцеалістом із сервісного центру. Найчастіше воно платне і залежить від складності ремонту обладнання.
Якщо Ви не можете знайти контакти сервісного центру певної фірми, Ви можете звернутися до нас і наші менеджери Вам нададуть всю необхідну інформацію.
Для того щоб сервісний центр прийняв Ваше обладнання на гарнтійне обслуговування, Вам необхідно надати якийсь один документ із переліку:
1. Гарантійний лист або паспорт, в якому є пункт гарантійного обслуговування;
2. Накладна, якщо товар був придбаний за безготівковим розрахунком на ФОП або ТОВ;
3. Номер замовлення на нашому сайті.
Отримавши цю інформацію, ми зв'яжемо Вас з потрібним сервісним центром, і представники його розкажуть про Ваші подальші дії.
Якщо сервісний центр знаходиться не у Вашому місті і необхідне відправлення товару на склад сервісного центру, оплата за послуги транспортування здійснюється за рахунок клієнта.